NADOLAZEĆI DOGAĐAJI

Grey Scenario predstavlja album "2"
Četvrtak, 21.11.2024. / 20.00.
Ivica Družak t.p.k. Grey Scenario priređuje nam druženje povodom izlaska drugog albuma simboličnog naziva “2”. Ulaz je slobodan, a nalazimo se u 20:00. • • • • • Drugi album autorskog projekta Grey Scenario lišen je boljke tipične za mnogokoji drugi album po redu. Ivica Družak odavno je odabrao koje će pjesme objaviti na svakom od segmenata trilogije koju je sanjao, a sad je tek dosanjava pred očima i ušima publike i kritike. Razmjerno brzom objavom svog drugog albuma kao da jednima i drugima poručuje ono što smo već davno negdje čuli: Ljubav je kao i pjesma, ako se ne dogodi u pravo vrijeme, bolje da je ni nema. Nastao, dakle, iz ljubavi prema pjesmi — mada ne nužno takvoj koja se pjeva — album višeznačnog, mističnog naziva "2" pojavljuje se u pravo vrijeme... Pravo vrijeme za nastavak plovidbe po meridijanima koje je autor zacrtao svima onima koji su 2023. godine dočekali njegov prvijenac kao iznenađenje i osvježenje. U podneblju koje općenito pati od nedostatka kontinuiteta, ugodno je prepoznati utopljenost u svojevrsnu izolacijsku kapsulu, stvorenu i namijenjenu za konzumiranje jednog glazbenog paralelnog svemira. I lijepo je znati da još nije kraj, da se sve to može ponoviti i ponavljati te da baš kad možda postane stvar navike, kao cvrkut ptica na kojeg se osvrnemo tek kad utihne, znati da biti iznenađen nekim zvučnim začinom neće biti iznenađujuće. Živjelo sivilo! Maja Selev
Stereotrip
Petak, 22.11.2024. / 21.00.
Splitski alter rock nikad nije tako dobro zvučao! Provjerite sami na koncertu Stereotripa, petak, 22. 11. u DVA OSAM! Stereotrip je punokrvni alternativni rock bend iz Splita, osnovan 2019. godine. Priču su započeli prijatelji Marko Petrović, basist i vokal, i Roko Leni Ukić, bubnjar. Njima su se ubrzo pridružili Ante Madunić na gitari i Antonio Vuletić na klavijaturama, te Ivo Tudor na gitari koji se od jeseni 2023. pridružuje bendu. U lipnju 2023. godine Stereotrip je izdao svoj prvi album "Mimo svijeta". Najzvučnije ime u postavi benda svakako je Roko Leni Ukić, proslavljeni hrvatski košarkaš i sin bubnjara Daleke obale Zorana Ukića, zbog čega je ljubav prema glazbi, palicama i pedalama bila neizbježna. Marko Petrović Mara autor je svih tekstova pjesama, dok Stereotrip potpisuju glazbu i aranžman skladbi. Singlovi kao što su "Suze, krv i znoj", "Oslobodi me" i "Oči od stakla" već su zaživjeli na radijskim postajama i među publikom, koja bend neumorno prati na njihovim koncertima. Stereotrip na domaćoj sceni svakim danom postaju sve poznatiji po svojoj energiji i strasti prema glazbi. Bend je protekle godine marljivo radio na svom drugom studijskom albumu, koji su predstavili silnglom "Smicalica". Na pozornici su izrazito opušteni, gladni živih svirki i nastupa, te su zbog toga koncertno izrazito aktivni. Ne propuštaju niti jednu priliku da svoj glasni, beskompromisni sirovi rock predstave slušateljima, koji im se iznova vraćaju. Čvrsti zvuk, užitak u svakom nastupu, nevjerojatna poletnost i energija, te slojeviti tekstovi samo su neka od njihovih obilježja. Linkovi: https://www.instagram.com/stereotrip.music/ https://www.facebook.com/stereotrip.splithttps://stereotrip.bandcamp.com/album/mimo-svijeta Video: Smicalica Oslobodi me Suze, krv i znoj • • • • • Cijena ulaznice: • 6,00 € u pretprodaji  • 8,00 € na ulazu u klub  • 5,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
SeaSplash Sound System Presents
Subota, 23.11.2024. / 22.00.
SeaSplash Sound System u subotu, 23. 11., još će jednom užariti jabukovačko brdo jer stižu BELLYFULL DUBMX SYSTAMATIC SENSINIMUS Ima li boljeg načina dočekati prve najavljene snježne pahulje?• • • • • Cijena ulaznice: • 6,00 € u pretprodaji  • 8,00 € na ulazu u klub  • 5,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
Kratki spoj 50 - 65
Srijeda, 27.11.2024. / 19.10.
Speed date na Tuškancu! Pridružite nam se u klubu DVA OSAM u srijedu, 27. 11. od 19:30 na večer zabave i novih poznanstava! Dobna skupina: 50-65 godina.Dođite, zabavite se i upoznajte puno novih ljudi sličnih godina i dejtajte na bolji način – po 5 minuta uživo!Za sudjelovanje posjetite kratkispoj.com te:Registrirajte se kao korisnikKupite ulaznicuPrijavite se na eventVAŽNOBroj sudionika je ograničen.Ulaznica garantira mjesto, a ne prijava na event.Prijava na event na našoj stranici je OBAVEZNA za sudionike, kako bi bili uključeni u sustav matchinga.Ako ste na granici dobne skupine ili preferirate drugu, slobodno nam se javite na info@kratkispoj.com.ULAZNICEZbog prirode eventa potreban je minimalan broj sudionika (koji varira ovisno o lokaciji). Ukoliko 48 sati prije događanja broj prodanih ulaznica ne zadovoljava minimum, susret će biti odgođen, a vi možete iskoristiti ulaznicu na nekom od idućih događanja, za Vašu dobnu skupinu.ULAZNICEUlaznice su dostupne online i u PDV dućanu (Međimurska 21):Standard ulaznice 15€Last minute ulaznice 18€Ulaznice: rebrand.ly/UlazniceKSNapomena: Ukoliko 48 sati prije događanja ne bude dovoljno prijavljenih, event će se odgoditi, a ulaznica vrijedi za jedan od idućih susreta, za vašu dobnu skupinu.Ne možete prisustvovati? Ulaznicu možete iskoristiti za budući event iste dobne skupine uz prethodno otkazivanje dolaska do dan prije eventa u 12:00 h (u protivnom se smatra iskorištenom).
Promocija albuma "fragments" zagrebačke bubnjarice i kompozitorice Brune Matić
Četvrtak, 28.11.2024. / 20.00.
U četvrtak, 28. 11. 2024., u klubu DVA OSAM održava se koncertna promocija albuma “fragments“ zagrebačke bubnjarice i kompozitorice Brune Matić. Treći album Brune Matić, “fragments“, najavljuje sljedeći korak u njenom istraživanju jazz-elektronske glazbe. Album nudi devet kompozicija koje nas vode na zvučno putovanje kroz soundscapeove, elektronske grooveove, te minimalističke motive, spajajući jazz improvizaciju s modernim elektronskim zvukom. "Ime albuma “fragments“ dolazi od ideje da glazbenici umjesto preko harmonija za improvizaciju koriste kratke ritmičke i melodijske fragmente, te ih kao lego kockice slažu jedne na druge kako bi izgradili glazbene strukture. Ideja dolazi iz klasične glazbe, posebice minimalizma, koji je baziran na korištenju malog broja ritmičkih i melodijskih ideja koje se polako mijenjaju i razvijaju kroz kompoziciju", opisala je Bruna Matić ideju svog zanimljivog koncepta. Ovaj projekt predstavlja nešto sasvim novo u svijetu improvizirane glazbe jer istražuje metodu improvizacije koja još do sada nije dovoljno zastupljena u praksi jazz improvizacije. Korištenje soundscapeova je također ključan element u stvaranju atmosfere i proširivanju zvučne palete. U svojim kompozicijama autorica zvukovima stvara slojeve boja i tekstura koristeći instrumente na pomalo nekonvencionalne načine kako bi stvorila razna zvučna okruženja, tzv. soundscapeove. "Soundscapeovi su mi zanimljivi po tome što se nalaze na rubu onog što smatramo glazbom. Može li se šuštanje lišća, huk vjetra i cvrkut ptica također smatrati glazbom? A ako ne, kako to možemo pretvoriti u glazbu i u kojem trenutku to postaje glazba?", objasnila je Bruna. Postavu benda čine vrhunski glazbenici: Vojkan Jocić, saksofonist iz benda Chui i član jazz orkestra HRT-a, Filip Pavić, hvaljeni jazz gitarist koji je 2022. također izdao album pod nazivom "Labyrinth Songs", Hrvoje Galler na klavijaturama i Goran Delač na bas gitari, etablirani glazbenici koji su surađivali s imenima kao što su Zagreb Jazz Portret, Massimo i the Bastardz. • • • • • Bruna Matić (1995., Zagreb) počinje svirati bubnjeve sa sedam godina. Nakon završene Osnovne i srednje škole za popularnu jazz glazbu u Zagrebu nastavlja studij jazz bubnjeva na Sveučilistu za glazbu i izvedbenu umjetnost u Grazu. Stječe bachelor diplomu nakon čega seli u Rotterdam. 2020. završava master studij na akademiji Codarts. Po završetku studija se vraća u Zagreb gdje počinje surađivati s izvođačima kao što su Nika Turković, Nela i Gina Damjanović. Redovito aranžira i za HRT jazz orkestar.Nakon albuma prvijenca "Two Weeks After Midnight" iz 2019. nešto tradicionalnijeg jazz stila, zagrebačka bubnjarica je odlučila krenuti malo drugačiim putem. Sljedeći album "N O I S E", koji je izašao 2022., govori o buci kao definirajućoj karakteristici modernog urbanog života, riječ je o 75-minutnom projektu koji besprijekorno spaja glazbene izvedbe uživo sa sinkroniziranim video projekcijama, dok je kombinacija elektronike i jazza naišla na oduševljenje kritike i publike. Glazbeni kritičar Hrvoje Horvat nazvao ga je "sjajnim audiovizualnim vatrometom mlade jazz-primadone", dok je Zlatko Gall napisao da je N O I S E "još jedan dokaz o sve agilnijoj, kvalitetnijoj i uzbudljivijoj hrvatskoj jazz sceni s novom generacijom glazbenika sklonih hrabrom preskakanju žanrovskih ograda i ograničenja". Bruna Matić je dobitnica nagrade "Status” koju dodjeljuje HGU 2015. za mladu nadu jazza, te 2020. i 2022. u kategoriji jazz bubnjevi. Njen treći studijski album "fragments", objavljen je u listopadu 2024. Linkovi https://tr.ee/WEpi_q2I_S www.brunamatic.com www.youtube.com/user/brunathedrummerchick • • • • • Cijena ulaznice: • 6,00 € u pretprodaji  • 8,00 € na ulazu u klub  • 5,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
House of Harm + Tanz Noir after party
Petak, 29.11.2024. / 21.00.
House of Harm opisuju kao post-punk bend, svi, osim njih samih. Ovaj trio iz Bostona donosi osvježeni zvuk tog underground žanra koji ima mnogo obožavatelja i u Europi, i kod nas. Njihova prva dva EP-a brzo su im donijela mnoštvo obožavatelja izvan SAD-a, kao i brojne nastupe uz velikane poput The Editors, She Past Away, Lust for Youth & Reevesa Gabrelsa iz The Cure. House of Harm dolaze iz Bostona, grada koji je proslavio post-punk heroje poput Mission of Burna, The Cars ili pak The Pixies, ovaj bend mlađe generacije više naginje europskom i UK zvuku natopljenom mračnim-reverbom, coldwaveom i goth rockom. Glazba House of Harm evocira svima poznatu nostalgiju, dok su im pjesme istovremeno idealne za plesni podij. House of Harm zvuče kao vrtlog gitara, syntheva i vokala koji savršeno priziva mračno - dirljivu pop ćudljivost te donosi jedinstvenu dinamiku između svjetlijeg zvuka i darkwavea. Njihov prvi nastup u Hrvatskoj zakazan je za petak 29. 11. 2024. u klubu DVA OSAM. Linkovi: https://houseofharm.bandcamp.com/album/vicious-pastimeshttps://www.instagram.com/houseofharmhttps://www.youtube.com/c/HouseofHarmVideo:https://www.youtube.com/watch?v=Hj3lNg-HQkohttps://www.youtube.com/watch?v=dT2NWgP-vO4https://www.youtube.com/watch?v=RwrOVG_3xpY• • • • • Nakon nastupa ove bostonske post-punk atrakcije nastavljamo s partyjem Tanz Noir, kojeg kreira Sofia Van. Pravim imenom Helena, ova selektorica uživa u puštanju kombinacija starog i novog. Ako ste dolazili na njene partyje u DVA OSAM, mogli ste čuti i House of Harm, a da to vjerojatno niste ni znali. Tanz Noir obuhvaća žanrove poput: post-punk, synth pop, darkwave, gothic rock, death rock, ndw, ebm, edm, industrial, synthwave, coldwave, minimal wave i slične.Cijena ulaznice: 10,00 € early bird, do 30. 5. 2024.12,00 € u pretprodaji, od 1. 6. 2024.15,00 € na ulazu u klub4,00 € na ulazu nakon koncerta, za ulazak na after partyOsim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
E-Base all night DJ set
Subota, 30.11.2024. / 23.30.
U subotu, 30. 11., u DVA OSAM nas očekuje sjajan all-nighter jer nas cijelu noć zabavlja E-Base! E-Base je DJ i producent iz Zagreba, iza sebe ima 12 godina klasičnog glazbenog obrazovanja, a DJ-ingom se bavi od 1987. Glazbeni stilove koje pušta su: house, tech i techno. Kao DJ i producent neizbježan je na ekskluzivnim fashion događanjima, ali i u realizaciji projekata “Globe 2000”, “Cosmic”, “Spin” i “Špica”. U svojoj dugoj karijeri odvrtio je setove s poznatim imenima kao što su: Fatboy Slim, Maceo Plex, UMEK, Valentino Kanzyani, Paul van Dyk, Tiesto, Eric Prydz, Shapeshifters, Freemasons, Dirty South, Sander Kleinenberg, Roger Sanchez, Deborah De Lucca i mnogi drugi. Vodio je i organizirao glazbene programe u nekad kultnim zagrebačkim klubovima The Best, Aquarius i Gjuro II. Paralelno uz glazbenu karijeru E-Base se bavio i medijskim poslom, kao novinar bio je dio emisije TOP DJ MAG na Hrvatskoj televiziji, kao radijski glazbeni urednik na Radiju Ciboni i Radiju 1 u Zagrebu, te kao glavni urednik hrvatskog izdanja klupskog časopisa Subkultura. Danas vodi i promovira svoj novi/stari klupski projekt, label i radio show: TECH ROOM, u klubu Boogaloo (Zagreb) i na Radiju 808 te novi video projekt e-xperience. U pripremi je i njegov prvi samostalni autorski album. • • • • • Cijena ulaznice: 6,00 € u pretprodaji7,00 € na ulazu u klub do ponoći10,00 € na ulazu u klub od ponoći6,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klubOsim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu kluba Pločnik, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
Open Decks by Vortex Collective
Petak, 6.12.2024. / 21.00.
Open Decks u organizaciji Vortex kolektiva je zabavan i siguran prostor gdje se DJ-ice i DJ-evi mogu upoznati, družiti i povezati kroz glazbu i prezentirati sebe i svoj glazbeni stil publici. Bilo da si iskusni DJ ili ti je ovo prvi nastup pred publikom, Open Decks je otvoren za sve, neovisno o vještini DJ-anja - želimo stvoriti kreativnu zajednicu koja se bazira na međusobnoj podršci, edukaciji i kolaboraciji! • • • • • Kako Open Decks funkcionira? • Prijave se održavaju na licu mjesta od 21:00. U isto vrijeme odvijat će se i edukacija o korištenju dostupne DJ opreme za sve zainteresirane.  • Svi DJ-evi koji žele nastupiti trebaju doći s ispravno formatiranim USB-om za Pioneer playere  • Predviđeno trajanje jednog seta je 30 minuta. • Svi žanrovi elektronske glazbe su dobrodošli!• • • • • Nisam DJ, mogu li doći?Naravno! Bez publike nema ni partija - dođi se podružiti i zaplesati s nama, čekamo te na plesnom podiju! Svi koji se prijave kao DJ-i imaju besplatan upad.• • • • • Cijena ulaznice: • 4,00 € u pretprodaji  • 5,00 € na ulazu u klub  • 4,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub • 0,00 € za sve koji se prijavljuju kao DJ-iOsim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
New Gold Dream
Subota, 7.12.2024. / 22.00.
U subotu, 7. 12., u DVA OSAM nas očekuje nova epizoda New Gold Dreama by Kiki | Kristian Nardić u kojoj će mu se pridružiti i dragi gost Saša Kundić. New Gold Dream je program za sve ljubitelje “stare” Jabuke i dobro poznatog zvuka koji se puštao 80-ih i 90-ih u Jabuci, Lapidariju, Pressu, Gjuri. Glazbu u subotu 7. 12. selektiraju i puštaju specijalni gost Saša Kundić (Radio 101, Radio 1, Lapidarij, Kulušić…) i Kiki | Kristian Nardić (Radio 101, KSET, Gjuro, Jabuka, SKUC/Pauk, Press, Lapidarij, Kulušić, Aquarius, OTV/Boogaloo, Tvornica) dobro poznata imena zagrebačke klupske scene. Saša je jedan od glazbenih urednika legendarne glazbene redakcije 101-ce i jedan od rezident DJ-a brojnih programa Lapidarija i Kulušića, nekada kultnih zagrebačkih klubova, dobar poznavatelj zvuka koji njeguje program New Gold Dream. Kiki inače ima svoje tradicionalne obljetnice svoje dugogodišnje DJ avanture jednom godišnje baš u klubu DVA OSAM (prošli put je bilo skroz ludooo), ali je odlučio malo češće doći na jedinstveno mjesto Jabukovca 28 i nekoliko puta godišnje programom New Gold Dream oživjeti stare uspomene na dobre “stare” i legendarne jabučarske programe kao što su Dark Dance, Alkemija, Kundalini, Sound & Vision, na kojima je redovno plesao na synthpop, new romantics, 80's, 90's, alternative-indie, avant-garde, dark, electronic, gothic, new wave, post-punk, dark disco. To će se, naravno, vrtjeti i na programu New Gold Dream i s vremena na vrijeme ugostiti nekog dragog gosta kao što je to ovaj put Saša Kundić. Nešto od ispod navedenog će se vrtjeti po gramofonima, i više od toga, ovisno o raspoloženju… što DJ-a, što posjetitelja ;):A Flock Of Seagulls, A-ha, Abc, Age Of Chance, Alice In Chains, Alien Sex Fiend, Alphaville, Animotion, Arcade Fire, Arctic Monkeys, B-52's, Bauhaus, Beastie Boys, Beck, Belle And Sebastian, Big Black, Billy Idol, Birthday Party, Bjork, Black, Black Keys, Blancmange, Bloc Party, Blondie, Blur, Bollock Brothers, Borghesia, Boy Harsher, Bronski Beat, Buzzcocks, Cabaret Voltaire, Cage The Elephant, Camouflage, Carter The Unstoppable Sex Machine, Chakk, Clan Of Xymox, Clash, Classix Nouveaux, Clock DVA, Cocteau Twins, Coldplay, Colourbox, Cramps, Cult, Cure, D.A.F., Darko Rundek, David Bowie, Dead Can Dance, Dead Or Alive, Death In June, Depeche Mode, Die Krupps, Dirty Pretty Things, Disciplina Kičme, Duran Duran, Ekatarina Velika, Editors, Empire Of The Sun, Erasure, Eurythmics, Farm, Foals, Foetus, Frankie Goes To Hollywood, Fontaines DC, Franz Ferdinand, Front 242, Gang Of Four, Gary Numan, Godfathers, Goran Bare, Greta, Happy Mondays, Haustor, Heaven 17, Hives, Hot Chip, House Of Love, Human League, Husker Du, Idoli, Iggy Pop, Imagine Dragons, Interpol, Jam, Jane's Addiction, Jesus & Mary Chain, Jet, Joy Division, Kaiser Chiefs, Kajagoogoo, Kawasaki 3p, Keane, Killers, Killing Joke, Kim Wilde, Klaxons, Klf, Kmfdm, Kraftwerk, Ladytron, Laibach, Laufer, LCD Soundsystem, Lords Of The New Church, Love & Rockets, M/A/R/R/S, Madonna, Magazine, Majke, Manu Chao, Marc Almond, Marc Bolan, Marilyn Manson, Massive Attack, Mazzy Star, MGMT, Ministry, Mission, Modern Romance, Moloko, Morrissey, My Bloody Valentine, Muse, National, New Order, Nick Cave & The Bas Seeds, Nine Inch Nails, Nirvana, Nitzer Ebb, OMD, PJ Harvey, Pet Shop Boys, Peter Murphy, Pixies, Placebo, Pocket Palma, Pop Will Eat Itself, Portishead, Primal Scream, Prodigy, Psychic Tv, Queens Of The Stone Age, R.E.M., Radiohead, Rammstein, Rapeman, Rage Against The Machine, Ramones, Rasmus, Red Hot Chilli Peppers, Red Lorry Yellow Lorry, Residents, Revolting Cocks, Ride, Royksopp, S'express, Sex Pistols, She Wants Revenge, Shriekback, Simple Minds, Siouxsie & The Banshees, Sisters Of Mercy, Skinny Puppy, Smiths, Soft Cell, Sonic Youth, Soundgarden, Spandau Ballet, Stereo MC's, Stone Roses, Stooges, Stranglers, Strokes, Suede, Šarlo Akrobata, T.Rex, Talk Talk, Talking Heads, Tame Impala, Teardrop Explodes, Tears For Fears, Test Dept, The The, This Mortal Coil, Tuxedomoon, Ultravox, Urban, Velvet Underground, Violent Femmes, Virgin Prunes, Visage, White Lies, White Stripes, Wombats, XTC, XX, Yazoo, Yello. Broj ulaznica je ograničen pa predlažemo da svoju ulaznicu nabavite na vrijeme! • • • • • Cijena ulaznice:5,00 € early bird, do 17. 11.7,50 € u pretprodaji, od 18. 11.10,00 € na ulazu klub5,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub0,00 € za stare Jabučare, uz predočenje iskaznice GK Jabuka, na ulazu u klub Akcijske cijene pića na šanku od 22:00 do 0:30!Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
RAVEYARD w/ TØLR, NEAGLES, GØBLIN, ØRBENYX
Petak, 13.12.2024. / 23.00.
U klub DVA OSAM u petak, 13. 12., RAVEYARD dovodi TØLR, NEAGLES, GØBLIN i ØRBENYX koji će zakuhati zimske negativne temperature, družimo se na novoj dozi ravea! • • • • • Cijena ulaznice: • 10,00 € u pretprodaji  • 12,00 € na ulazu u klub  • 7,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
DEPECHE MODE Maraton 10, by Fuki
Subota, 14.12.2024. / 22.00.
Depeche Mode Maraton, deseti po redu, kojeg organizira DJ Fuki, zakazan je za subotu 14. 12. u klubu DVA OSAM. Sada već davnog, 15. 4. 2004. u kultnom klubu GK Jabuka, tadašnji rezident DJ Fuki napravio je prvi Depeche Mode maraton, party koji je, kako kaže, sam izmislio. Riječ "maraton" označavala je da će se cijelu noć puštati isključivo glazba samo jednog izvođača, u ovom slučaju, Depeche Modea. Ideja u početku nije dočekana blagonaklonom jer "tko normalan bi šest sati slušao samo Depeche Mode", prisjeća se Fuki. Vrlo brzo se pokazalo da se njegov hrabri iskorak pokazao pravim izborom jer je klub te noći bio krcat, a u idućih deset godina se održalo se još osam Depeche Mode maratona te su svi bili podjednako dobro posjećeni. Posljednji, deveti, Depeche Mode maraton održao se 20. 11. 2014. u istom prostoru na Jabukovcu, gdje se nalazi Klub DVA OSAM. Točno 10 godina i 25 dana nakon posljednjeg (devetog) Depeche Mode maratona, u Klubu DVA OSAM održat će se "Depeche Mode maraton 10". Radi ga, a tko drugi nego veteran DJ synth/pop/rock/electro scene osamdesetih, DJ Fuki, kojem će ovo biti premijerni set u klubu DVA OSAM. Vjerujemo da su sve ovo i više nego dovoljni razlozi da nas posjetite u subotu 14. 12. na Depeche Mode maratonu 10! Vidimo se u punom klubu DVA OSAM! Kako je bilo na prethodnim Depeche Mode maratonima, pogledajte u sljedećim foto-galerijama na stranici Night Of Faith And Devotion! https://www.facebook.com/nofad.info/photos_albums • • • • • Cijena ulaznice: 5,00 € early bird, do 20. 10. 2024.8,00 € u pretprodaji, od 21. 10. 2024.10,00 € na ulazu u klub4,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub0,00 € za stare Jabučare, uz predočenje iskaznice GK Jabuka, na ulazu u klub Akcijske cijene pića na šanku od 22:00 do 1:00! Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
15 years of Pure Electro - birthday party
Petak, 27.12.2024. / 22.00.
U petak, 27. 12., uz uobičajeno pozitivno blagdansko raspoloženje, dodatno će nas uveseliti proslava 15. rođendana Pure Electro partyja u DVA OSAM! Pure Electro je dobro poznati brand na alternativnoj sceni, koji je započeo 2009. godine, te ove godine slavi 15. rođendan. Činjenica da party traje već 15 godina dovoljan je dokaz kvalitete partyja, te da je Hrvatskoj trebao jedan takav dark electro/industrial/EBM/synthpop party. Tijekom godina party je stekao vjernu bazu fanova, koji ne samo da dolaze na party nego i reklamiraju ovaj brand noseći Pure Electro majice i ostali merchandise. DJ residents: DJane REDLILLY (dark electro, ebm, synthpop) DJ END (dark electro, harsh electro) B-day special surprise & free glowsticks & stickers! Budite dio najvećeg EBM, dark electro, futurepop, industrial, dark wave, synthpop partya u gradu! Preporučeni dresscode: goth, cyber, black, leather, latex, rubber, dress to impress. • • • • • Cijena ulaznice: • 6,00 € u pretprodaji  • 8,00 € na ulazu u klub  • 5,00 € za studente, uz predočenje X-ice, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu Pločnika, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu.
Tramhaus
Petak, 14.2.2025. / 20.00.
Tramhaus je postpunk senzacija iz nemirnog i uvijek inovativnog Rotterdama. U relativno kratkom vremenu kako postoji, Tramhaus je uspio steći prepoznatljivost daleko izvan granica svog rodnog grada. Njihove svirke obilježene su energičnim i veselim nastupima, a bend dokazano može prenijeti tu energiju i na pozornici i na snimljenim materijalima. Glazba Tramhausa zvuči kao soundtrack za živopisnu, misterioznu i opasnu priču. S njima nema vremena za opuštanje jer bend slušatelje vodi kroz utrku punu emocija i euforije, potpomognutu pjesmama koje su istovremeno energične i snažne, ali i krhke i apstraktne. Nakon svog prvog singla na 7-inčnom vinilu iz 2022., Tramhaus je izdao još tri singla i jedan EP, a u biografiju su upisali i intenzivno nastupanje diljem Europe, Japana i SAD-a. Njihova ranija izdanja zaradila su pohvale i u međunarodnim medijima, a slušali su se i na vodećim radijskim postajama, uključujući KEXP Seattle, BBC6music i WDR. Objavljivanje njihovog debitantskog albuma, za nizozemsku nezavisnu izdavačku kuću Subroutine Records, prati i opsežna europska turneja koja uključuje osamnaest zemalja, a u sklopu koje u veljači 2025. premijerno nastupaju i u Hrvatskoj. • • • • • Cijena ulaznice: • 6,00 € u pretprodaji - do 31.12.2024. • 8,00 € u pretprodaji - od 1.1.2025. • 10,00 € na ulazu u klub • 8,00 € za učenike i studente, na ulazu u klub Osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u dućanu ploča PDV, na prvom katu kluba Pločnik, u Međimurskoj ulici 21 u Zagrebu. • • • • • Tramhaus is the daring postpunk sensation from the restless and ever-innovative city of Rotterdam. In the span of its relatively short existence, Tramhaus has managed to make a name far beyond the borders of their hometown. Marked by their joyous and energetic experience, the band has proven to be able to convey this message both in live and recorded settings. The music of Tramhaus feels like a soundtrack to a vivacious, mysterious, and dangerous story. There is no room to lean back as the band takes you with them in a drag race full of emotions and euphoria driven by streamlined, fiery songs mixed with fragile and abstract tones. This whole spectacle is fueled by the near-symbiotic relationship between the five band members. After their first 7" single in 2022, the band released three more singles and an EP, and heavily toured across Europe, Japan and the USA. Previous releases were hailed by international media, and played by leading radio including KEXP Seattle, BBC6music and WDR. The release of their debut album, through Dutch independent Subroutine Records, is followed by an extensive European release tour, across eighteen countries. • • • • • Tramhaus ‘The First Exit’ album biography by Richard James Foster Popular music “makes” emotion. You can argue it is an instrument of enlightenment as well as entertainment. The artform has certainly driven some mad over time, like Horkheimer and Adorno, who used the metaphor of the ultimate boho trickster, Odysseus, lashed to the mast of his own ship, to inch their way towards an understanding of mass (musical) culture. Despite their best efforts - and to misquote David Byrne - they’d only gotten half way there. Pop music gave a sigh and replied, quoting Arthur Seaton. “Whatever people say I am, that's what I'm not.” Great pop music also often sounds like lots of other pop music, and just itself: all at once. This is certainly true of The First Exit, the debut album from young Rotterdam rock band Tramhaus. The album can remind one at times of other wonderful instances of manufactured noise, from the likes of Pixies, Joy Division, Fat White Family and Nirvana. Not that Tramhaus are like any of these acts. The Rotterdammers have forged their own collective creative identity, born of long hours on tour and in the studio, and working and being together, as a tight-knit set of friends. The First Exit is certainly a reflection of the band’s collective attitude and attendant work ethic that has seen the release of six singles in eighteen months. But it is also a break with the past through a form of fusion with the present: the mission to capture their titanic live sound in a studio setting. The place chosen for this instance of manufactured shamanism was Katzwijm Studios in Voorhout, an old converted bulbshed in the Bollenstreek, the flower growing region of the southern Netherlands. Katzwijm has shaped the sound of many alternative Dutch acts over the last decade, and its intimate spaces and no-nonsense, collaborative reputation suited the band perfectly. Studio engineer Floyd Atema found himself behind the controls. Guitarist Micha Zaat: “Floyd’s guidance gave wings to this album. His talent for gently yet firmly insisting on trying one more take is what you need when you're an artist locked up in a former bulbshed!” Songs were endlessly tweaked before recording, in order to keep focus and capture the kind of one-take spontaneity the band have built their reputation on. According to Zaat, any “irrelevant distractions from the real deal” were kept at arm’s length. The First Exit starts at a tremendous lick. Opener ‘The Cause’ kicks off with a muffled drum fill that reminds one of ‘Disorder’ by Joy Division, and there all similarities end. “Seems like everyone is blind!” screams Lukas Jansen over the top of some jet-propelled guitar work. “Do you really wanna go where the others all go?” replies lead guitarist Nadya van Osnabrugge to Jansen, and, by implication, us too. ‘What are they on about?’ we ask ourselves. Whatever it is, it's important. And there it is, Tramhaus’s key card, slapped down right at the beginning: their happy knack of creating a sense of mystery and burning emergency. This simple, tough, track also knows when to hold back, to regroup for a final assault; the great drop off in pressure thanks to the workings of a canny rhythm section. From then on the steady clang of the guitars invoke a machine press, the scraping “tick-tick” of the strings counting Jansen in, so he can charge forth again. The second track, ‘Once Again’, gives us the flip side of the band’s psyche - a Hamlet-like sardonic melancholy. The indolent vocal line is set over a sparsely furnished, though well constructed song that is happy to pootle along until van Nadya Osnabrugge’s guitar calls the other instruments to order with a ringing tone. Suddenly, with Nadya adding a backing vocal, Jansen screams out his message at his most feral. And then it’s over; the bass brings matters back down and it feels as if the track has magicked itself out of existence, like a teenager escaping a family gathering. This sonic escape act is something we hear elsewhere on the record. Lead single ‘Beech’ is initially built around a simple repeated riff that supports a set of deadpan, somewhat gnomic lyrics. These can’t fail to get under your skin. “A prisoner, a clown / And a bar in town with a name referring to a tree.” What? Well, that’s part of the deal with Tramhaus, something’s up, in a specific place and time, but we don’t know yet, so we have to stick with the song to find out. (Oh, yeah… the way Jansen sets out matters could have older humans remembering Pixies in their prime, too.) We don't get to listen to Jansen’s tale for too long though. Tension is invoked by the almost savage contrast between loud and quiet, courtesy of a huge chorus, aided by a mix of coruscating lead guitar lines that feel hot to the touch, and balanced by clever interjections from the second guitar. It’s the sort of chilling accord that great twin guitar attacks should possess. This mid-tone snarl up is supported by a fabulous ticking rhythm and rumbling bass line that always feels interested in what’s going on. Not wanting to be left out, Jansen’s screaming vocals literally slide down towards us like a kid tumbling down a water chute in an amusement park. It’s a fabulous single of the old school. The grooviness of ‘Beech’ allows ‘A Necessity’ to come swaggering towards us like it’s trying to sell us a timeshare, or bitcoin. Again, the lyrics have you hooked. “Thanks for putting in all the work,” or, “Redefining gravity / I've been living like someone else, yeah.” Talk about message oblique speech. These lines are propped up by a bubbling rhythm section that lays down an itchy take on funk. Soon, a killer guitar riff that sounds like a bugle call for reveille turns up and Jansen carries on his an angry treatise. “At least we are walking with pride / if you want to know why.” There’s a lot to unpack, but nothing is overdone, and, naturally, everything is amped to the max. Again, it’s a track that - in that pesky modern, arm's length manner - decides to quickly scarper before it has to explain itself. With ‘Semiotics’ Jansen croaks out his lines in his best bedroom manner: we could think it’s some bordello spat unfolding, the sort of thing Fat White Family and Gallon Drunk would invoke. The guitar lines suddenly switch from cruising to crushing mode; and again lead us through the lurid noire of the song, like Ariadne’s thread. Yet another instance of the “Tramhaus challenge”: where and when, in this shadowplay, do we strap ourselves in? At once very clear in emotion, sometimes opaque in meaning, the scenarios the band invoke are akin to murals; ones smeared on the wall in thick impasto. And guess what, ‘Semiotics’ grabs its coat and does one, before you’ve decoded it. As mentioned at the beginning, Tramhaus’s music can remind you of lots of things that only confirm the fact they sound like no one but themselves. ‘Worthwhile’ is akin to Prometheus nicking Zeus’s lighter. ‘Day of The Lords’? ‘Teen Spirit’? Why not all at once, which is what we get. The dryness of the track, its unashamedness in plucking the riffs back from the aforementioned titans - like someone rifling through your coat pockets in the club cloakroom - and the fact it won’t get out of your face (despite travelling at a steady 1 km/ph, just like Roky Erikson did) all serve to endear. That it’s by far the longest track on the record is another cause to rejoice. Two great pop tracks follow to reset the controls. Firstly, ‘The Big Blowout’ is a hot and restless travelogue driven by a bouncing beat and intermittent jets of white noise from the twin guitar attack. Again there is a sense of unquiet conjured up by the marriage of red hot guitars and Jansen’s total commitment. A great quick ending, too. Tramhaus are truly masters of escape. The stomping ‘Ffleur Hari’ boasts one of the band’s trademark one liners that demands you know more: “He always has been a dreamer” sets up another emergency, this time a relentless stomp that creates the ground for a set of cavernous guitar lines that now and again echo Will Sergeant at his most ironclad. Simple, but very effective Stuff. It’s worth noting that the beat on The First Exit is very fluid and inventive throughout, essentially reactive with no real formulaic tempo or pattern. Jim Luiten’s stick work, and the complimenting bass lines from Julia Vroegh give the songs a real sense of urgency and interest. All good things come to an end: ‘Past Me’ boasts another incredibly catchy guitar riff, this time vocals are taken by Nadya van Osnabrugge, before Jansen comes in to initially duet and add a shouted warning that “it’s getting harder to stay sane”. Some lines are phrased as challenges to an imaginary opponent: “Confidence, ah, forget about it”. ‘Past Me’ is the nearest they come to writing a pop song. It’s the sort of music that draws a line in the sand that you, the listener, are desperate to jump over. Like a number of classic records, The First Exit clocks in at just over the half hour mark. But so what? This debut is a quest document, filled with stories that bewitch, unsettle, and excite. The listener will need a while to unpack such a rich and exciting record and bask in its fiery afterglow. Repeated listening is recommended. To totally misquote the Alexandrian poet, Cavafy, what a journey.